Zgłoś uwagę

Już dziś rusza projekt Audience Development

Bill_Bombadill_slajder

JUŻ DZIŚ o 18.00 w sali kameralnej IMPARTU (ul. Mazowiecka 17, 50-412 Wrocław) wprowadzenie do koncepcji audience development i dyskusja na temat tego, jak wypracować skuteczną strategię budowania publiczności w kontekście ESK Wrocław 2016. 

Czym jest audience development wyjaśni Paul Bogen, który później razem z Państwem oraz zaproszonymi gośćmi – Joanną Żak (KINO NOWE HORYZONTY), Januszem Bujko (BEELINE RESEARCH&CONSULTING), Agnieszką Psyk (TEATR MUZYCZNY CAPITOL) oraz Paulem Bournem postara się znaleźć odpowiedź na pytanie, czy jest możliwe stworzenie wspólnej strategii rozwoju publiczności dla Wrocławia w 2016 roku.   

Jutro spotykamy się o 10.00 w Konturach Kultury – Strefie Edukacji Twórczej (ul. Jagiellończyka 10a, 50-240 Wrocław) na warsztatach, czyli audience development w praktyce.  

Do wyboru są trzy ścieżki warsztatowe:

Ścieżka warsztatowa 1

Paul Bogen (manager kultury z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem i brytyjskim poczuciem humoru) wyjaśni na czym polega dywersyfikacja źródeł finansowania, stanie na stanowisku, iż nie ma nic złego w zarabianiu pieniędzy i pokaże jak to się robi. 

Uwaga! Warsztat w języku angielskim

Ścieżka warsztatowa 2:

Piotr Partyka z warszawskiej Pracowni Szumu opowie o tym jak skutecznie się promować – za duże, za małe i bez pieniędzy.

Ścieżka warsztatowa 3

Paul Bourne i Agata Etmanowicz wyjaśnią dlaczego czasem dobrze jest szufladkować ludzi i jak budować strategie skierowane nie do wszystkich, ale do tych, do których faktycznie chcemy dotrzeć. Segmentacja publiczności w praktyce. 

Uwaga! Warsztat w języku angielskim (Agata będzie pomagać w razie potrzeby). 

Jeżeli zdecydowaliście się Państwo na udział w warsztatach, to bardzo prosimy o przybycie także na spotkanie wprowadzające do koncepcji audience development. Bardzo ułatwi to wspólną pracę w piątek. 

Audience development – co to takiego?

Rozwój widowni (ang. audience development) to sposób pracy organizacji kulturalnej skoncentrowany na ilościowym i jakościowym rozwoju publiczności. To znacznie więcej niż marketing sztuki, czy „sprzedaż wydarzeń“. To prowadzenie stałego dialogu z posiadaną publicznością i poszukiwania sposobów nawiązania kontaktu z nową publicznością, to aktywizowanie społeczności wokół działań organizacji, budowanie relacji, animowanie i rozwijanie zainteresowań publiczności.  W praktyce audience development widownią są wszyscy odbiorcy działań organizacji zajmujących się kulturą i sztuką: goście, czytelnicy, słuchacze, widzowie, uczniowie, studenci, wolontariusze, media, partnerzy i sponsorzy. Audience development to nie kilka uniwersalnych recept, to długofalowy, dynamiczny, zintegrowany proces stawiający widza w centrum codziennych działań całej organizacji. Działania promocyjno-marketingowe wynikają więc bezpośrednio, i są spójne z wizją i misją organizacji.

Pełna informacja nt. spotkania i warsztatów: Małgorzata Zdebel (malgorzata.zdebel@wroclaw2016.art.pl, tel. +48 508 492 204)

Organizator: Fundacja Impact

Partner: Europejska Stolica Kultury Wrocław 2016

Spotkanie i warsztaty finansuje Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. 

Projekt uzyskał wsparcie Biura Festiwalowego Impart 2016

Tagi

Podziel się

Wróć do spisu aktualności
<< Poprzednia Następna >>

Nagłówek


Email marketing software powered by FreshMail