Zgłoś uwagę

Nie bądź żołądź. Wpadnij do Wro!

Europejska Stolica Kultury Wrocław 2016 ogłasza oficjalny początek złotej jesieni w kulturze i zaprasza na kilkadziesiąt wydarzeń z dziedziny muzyki, filmu, literatury, architektury, sztuk wizualnych i teatru. Kampania promocyjna targetowana na Wrocław oraz największe polskie miasta obejmie outdoor, internet, spoty radiowe i wideo.

Europejska Stolica Kultury Wrocław 2016 rusza z kampanią promującą kulturalną jesień.

SPOT

Od początku października na billboardach, scrollach i citylightach we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu, w Krakowie, Katowicach i Łodzi pojawią się kreacje promujące kulturalną złotą jesień w Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016. Kampania opiera się na grze słów i grafiki. To zabawa wieloznacznością z udziałem klasycznych atrybutów jesieni jak kasztany, dynie czy żołędzie – mówi Magda Kotowska, koordynator ds. komunikacji i promocji ESK Wrocław 2016. Język polski pozwala bawić się znaczeniami słów i z tej możliwości skorzystaliśmy. Wypuszczamy w świat kreacje, na widok których trzeba się uśmiechnąć – dodaje Kotowska. „Coś cię bierze? Kultura bez recepty” to jedno z mniej przekornych haseł kampanii. Większość z kreacji wyróżnia bowiem poczucie humoru: „Nie bądź żołądź. Wpadnij do Wro!”, „Taki jesteś kozak? Zmierz się z kulturą” czy „Rusz dynią. Kulturalne wyzwania we Wrocławiu”. Za kreację, copywriting i grafikę kampanii odpowiada wrocławska agencja Cięty Język.

Kampania promująca kulturalną jesień we Wrocławiu, prócz outdooru, obejmie również internet oraz radio (spoty promocyjne). Jej uzupełnienie stanowi spot autorstwa agencji Karuzela emitowany w Kinie Nowe Horyzonty i promowany w kanałach social-media.

W letnich atrakcjach programu ESK Wrocław 2016 wzięło udział ponad milion wrocławian i turystów. Kulturalna złota jesień to kolejnych kilkadziesiąt propozycji, w tym wyjątkowy koncert Lecha Janerki na Ostrowie Tumskim, japońskie wydanie Avant Art Festivalu, Międzynarodowy Festiwal Opowiadania, Bruno Schulz. Festiwal i przyznanie Nagrody Literackiej Europy Środkowej ANGELUS, American Film Festival, Dolnośląski Festiwal Architektury, Play with Glass oraz Olimpiada Teatralna Wrocław 2016.

Koordynacja kampanii: Magda Kotowska, Jakub Mazur – Europejska Stolica Kultury Wrocław 2016
Copywriting, grafika: Paweł Majka, Karol Gołaj, Paweł Pawiński, Magdalena Stadnik – Cięty Język
Spot: Karuzela

Galeria

Kliknij, aby powiększyć zdjęcie

fb_kwadrat-1 fb_kwadrat-6 fb_kwadrat-7 fb_kwadrat-2 fb_kwadrat-3 fb_kwadrat-4 fb_kwadrat-5

Podziel się

Wróć do spisu aktualności
<< Poprzednia Następna >>

Nagłówek


Email marketing software powered by FreshMail