Zgłoś uwagę

Rusza ogólnopolska kampania telewizyjna promująca Wrocław jako ESK 2016

IMG_8942

W lutym rusza pierwsza ogólnopolska kampania telewizyjna promująca Wrocław jako Europejską Stolicę Kultury 2016. W ramach pierwszej kampanii zaplanowano ponad 200 emisji we wszystkich kanałach ogólnopolskich, regionalnych oraz tematycznych TVP.

W 2014 r. w Telewizji Polskiej ukażą się materiały informacyjne na temat przygotowań i planów Wrocławia jako Europejskiej Stolicy Kultury (ESK), a także kampanie społeczne podkreślające rolę kultury w codziennym życiu.

Jeden z pierwszych materiałów, półminutowy spot telewizyjny, przedstawia artystów reprezentujących różne dziedziny kultury i sztuki, którzy w symboliczny sposób szykują się do ESK 2016.

- mówi Krzysztof Maj, dyrektor Wrocław ESK 2016. Na ekranie zobaczymy m. in. architekta, malarkę, rzeźbiarza, skrzypka oraz akrobatów. Film został zrealizowany w popularnej technice slow motion.

- Spot odzwierciedla aktualny etap przygotowań Wrocławia do ESK 2016. Co prawda kompletny program artystyczny zostanie zaprezentowany w przyszłym roku, jednak już teraz chcemy pokazać Polakom, że Wrocław szykuje się do tego wielkiego święta. Dlatego właśnie na ekranie widzimy artystów rozpoczynających tworzenie dzieła – malowanie obrazu, projektowanie czy wykuwanie rzeźby – dodaje Krzysztof Maj. Spot w reżyserii Dariusza Szermanowicza wyprodukowała ATM Grupa S. A. 

Współpraca Wrocławia z Telewizją Polską SA

Pod koniec października 2013 r. miasto Wrocław podpisało długoletnią umowę o współpracy z Telewizją Polską. Porozumienie podpisane na lata 2014-2017 obejmuje organizację corocznych koncertów sylwestrowych oraz popularyzację wydarzeń artystycznych związanych z rolą Wrocławia jako Europejskiej Stolicy Kultury 2016.

Telewizja Polska obejmie szczególną opieką najważniejsze imprezy i inicjatywy kulturalne składające się na realizację projektu ESK 2016. Planujemy możliwie szeroko prezentować je na antenach TVP. Z naszej perspektywy jest to bardzo istotny element kulturotwórczej misji nadawcy publicznego

– mówił w październiku Juliusz Braun, Prezes TVP.

Podziel się

Wróć do spisu aktualności
<< Poprzednia Następna >>

Nagłówek


Email marketing software powered by FreshMail