Zgłoś uwagę

Warsztaty w ramach Social Media Day

Social Media Day_slajder

Już 15 listopada odbędzie się kolejne spotkanie w ramach cyklu Social Media Day. Tym razem tematem przewodnim wydarzenia będzie miasto i jego D.N.A., czyli: D – design + N – NGO – inicjatywy społeczne, oddolne i nie tylko + A – aplikacje, IT. Każdy, kto chciałby wziąć udział w warsztatach SMD, musi się pospieszyć – liczba miejsc na bezpłatne warsztaty jest ograniczona, obowiązuje wcześniejsza rejestracja uczestników na stronie www.socialmediaday.pl

D – DESIGN: poznaj ścieżki swoich użytkowników, czyli technika customer journey w praktyce

Customer journey map to technika analizy doświadczenia użytkownika w zetknięciu z produktem lub usługą. Uczestnicy warsztatów prześledzą ścieżkę kontaktu użytkowników z usługą ESK. Zaplanują, jakie elementy powinny składać się na część informacyjną Europejskiej Stolicy Kultury, postarają się wyznaczyć aspekty budzące pozytywne i negatywne emocje, zdiagnozować mocne i słabe strony oraz poszukać ulepszeń. Wszystko to z punktu widzenia kilku typów odbiorców – turysty, artysty, kuratora kultury itp.

Warsztaty poprowadzi Barbara Rogoś-Turek. 

Gdzie i kiedy: IdeaPlace, pl. Solny 15, godz. 14:00-16:00, 15 listopada br.


N – NGO: ekonomia społeczna w praktyce, czyli jak łączyć działalność społeczną z biznesem

Podczas warsztatów odpowiemy sobie na pytanie, czym jest, a czym nie jest ekonomia społeczna oraz w jaki sposób wykorzystać jej potencjał w dwóch obszarach: działalności non profit i działalności gospodarczej. Jeśli pracujesz w organizacji pozarządowej i szukasz pomysłu na uniezależnienie się od grantów albo prowadzisz lokalny biznes, który mógłby wspierać trzeci sektor, albo szukasz pomysłu na nowe miejsce pracy, które sam chcesz wykreować, przyjdź na warsztat po dawkę solidnej inspiracji! Przyjrzymy się dobrym i złym praktykom, zapoznamy się z możliwościami i narzędziami, przeanalizujemy lokalny potencjał i zasoby.

Warsztaty odbędą się w siedzibie Pracowni PANATO.

Pomysł na powołanie PANATO zrodził się zimą 2011 r. w trakcie gry miejskiej, która odbyła się w ramach międzynarodowego projektu Future City Jobs realizowanego przez Instytucję Kultury Wrocław 2016.

Realizowany przez Instytucję Kultury Wrocław 2016 (poprzedniczkę Biura Festiwalowego Impart 2016) w latach 2011-2012 projekt Future City Jobs zakładał realizacje działań w mieście mającą na celu stworzenie nowych miejsc pracy dla ludzi zatrudnionych w sektorze kulturalnym i kreatywnym (CCI). W ramach projektu odbyła się Gra Miejska z udziałem mieszkańców, organizacji pozarządowych i reprezentantów administracji samorządowej, w wyniku której powstało pięć pomysłów na nowe miejsca pracy.

W styczniu 2012 r. podczas finału projektu w Pradze wrocławski pomysł na „Spółdzielnię Kreatywną” (późniejsze PANATO) oraz idea „Techno-emotional Spaces” z San Sebastian (drugiej Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r.) zostały wybrane jako najlepsze do zrealizowania spośród pomysłów zgłoszonych przez Pragę, Tallin, Glasgow szwedzkie miasto Södertälje.

Sukces PANATO dowodzi, że wspieranie inicjatyw obywatelskich i kulturalnych, również w sektorze CCI opłaca się i przynosi wymierne efekty.

Warsztaty poprowadzi Paulina Ograbisz

Gdzie i kiedy: Pracownia PANATO, ul. Jedności Narodowej 68 A, godz. 14:00-15:30, 15 listopada br.


A – APLIKACJE: budowanie widowni online dla wydarzeń

Czego dowiesz się o swojej społeczności dzięki narzędziom analitycznym? Dzięki temu warsztatowi dowiecie się jak wykorzystywać dane, by lepiej rozumieć swoją społeczność i celniej dopasowywać treści.

Warsztaty poprowadzi Hubert Tworkowski

Gdzie i kiedy: IdeaPlace, pl. Solny 15, godz. 12:00-13:30, 15 listopada br.

Tagi

Podziel się

Wróć do spisu aktualności
<< Poprzednia Następna >>

Nagłówek


Email marketing software powered by FreshMail